Sider.



WELCOME TO MY PHOTOBLOG!







søndag 10. november 2013

Hesten på Stenneset.

 
Denne vakre hesten kom plutselig løpende mot meg da jeg stoppet ved hestegjerdet.
Først ble jeg litt skeptisk, men har alltid vært glad i hester, så jeg sto i ro.
 
 
Den hadde god fart helt til den kom helt inntil gjerdet. Da knegget den og bare sto der.

 
Den var nok bare selskapssyk, og ble glad for at noen prata med den.

 
Den var så utrolig vakker der den gikk og gresset, så det ble mange bilder av den
 på brikken min.
 
Takk for at du så innom.
Ha en fin dag.
 

8 kommentarer:

Dirk Rosin sa...

flott hest i fin omgivelse !

Pernille sa...

Den hesten er jo bare nydelig :) En hvit flott hest....men kor e prinsen? ;)

naturglede/Randi Lind sa...

For en flott hest da, som fra eventyret liksom. Den var nok selskapssyk! Takk for hyggelig hilsen inne på bloggen min og ha en fin fortsettelse av søndagen.

Mina fotostunder sa...

Så vacker häst och fina bilder du fick!
Ha en fin dag!

Anne Britt sa...

Flotte dyr!Denne minnet om Barndommens Blakken på onkels gård. Jeg pleide å sykle til inngjerdingen der den sto- og jeg pratet med den. Innbilte meg at den forsto.

Liv Johanne sa...

Så fine bilder! Likte det første aller best,- noe med drivet og livsgleden i bevegelsen tro jeg :)

Anne sa...

Den passet liksom helt perfekt inn i bildet der, noe med omgivelsene og det grønne gresset...

Malgorzata Ingstad sa...

Det er den hesten prinsene bruker for å komme frem til sitt hjertes utkårede. Kjenner sommerens kyss på disse bildene. Vakre bilder!